mammatilltheodore

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Ida - 14 september 2013 20:10

Theodore har fått bada ikväll och det tyckte han var jätte roligt   


 


efter badet så virade jag in han i en handduk så att han skulle få lufta rumpan ordentligt   men orutinerade jag skulle inte ha gjort så för han somnade som en stock i handduken   utan pyjamas och blöja...sen när jag tog på han blöjan så vakande stackarn....


 


idag är det ju SHL-premiär så vi passade på att skoja lite granna med pappa emil när vi ändå var vaken...vi tog på oss en kräk-lapp   


 

 och ja han har spytt på en ikväll    för givetvis så hejar ju Theodore på LHF som sin mamma
 själv sitter jag och ser på hockey och dricker en öl nu


 




 

Av Ida - 14 september 2013 17:09

idag har hockeyn börjat å Emil är super glad...men inte lika glad när sonen hans inte riktigt vill se på hockeyn    


 


medans killarna försökte se på hockey så lagade jag mat, en jättegod stark tacogratäng   


 


igår eftermiddag var vi och handlade på stor Coop och då träffade jag en gammal arbetskollega till mig, och Theodore var så trevlig att han bajsade ner sig ordentligt   på Coop fick han åka i kundvagnens barnstol för första gången...han verkade tycka om det men lill-kräkisen kräkte ner den    igår åt vi n jättegod fläskfilé typ gratäng   


 




 

Av Ida - 14 september 2013 13:48

Då var vi 3 igen :) har varit och lämnat av tant Jessica som åkt hem till sin familj :)

Av Ida - 14 september 2013 06:30

Mamma slut ta kort nu!!

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards