mammatilltheodore

Alla inlägg under november 2013

Av Ida - 17 november 2013 22:16

vi är hemma i övik nu...jag och emil ligger i våran sköna säng :)

Av Ida - 17 november 2013 11:20

då säger vi hej då till kalix för denna gång...

Av Ida - 16 november 2013 19:24

nu blir det ett långt inlägg   min dator har varit på villovägar så jag har därför inte kunnat uppdatera...

vi börjar med torsdagkväll

jag, Theodore och min pappa å min farmor åkte på torsdag kväll till min syster där det blev det lite mysbus med alla som var där


 


på fredag förmiddag så fick jag och Theodore rå om Knut hela dagen   hans mamma å pappa åkte för att kolla in tomte verkstaden   och Emil var med min pappa å sandade   Medans Theodore låg och sov så kollade jag och Knut på Bambi självklart så måste man ha gotta när man ser på film så då fick det bli lite kex som vi hittade hos morfar   vi passade även på att leka lite granna å äta äpple å blåbärssopppa till mellanmål


 


sen när alla kom tillbaka så åt vi tacos till middag och givetvis så blir det syskonbus, morfarmys och allt man kan tänka sig efter maten


 


idag så har vi ätit middag hos min mamma det blev pulled pork...var mycket skeptisk till det men det var faktiskt gott å ida åt för mkt av efterrätten så därför orkar hon inte skriva nå mer...   


 


 




:p

Av Ida - 16 november 2013 16:43

full storm innan maten :p

Av Ida - 15 november 2013 09:19

theodore har morgonbus med pappa sin :)

Av Ida - 14 november 2013 20:33

idag så blir det inga kort, pga ingen sladd till datorn från kameran

idag har inte jag och Theodore gjort så mycket för jag har haft ont i huvudet hela dagen    men på eftermiddagen så var jg tvungen att gå ut och gå så vi skulle få lite frisk luft iallafall   vi gick till Theodores morfar  där vr även min farmor  vi åt middag där och eftr middagen så åkte vi och handlade lite granna till morgondagens middag  sen åkte vi en sväng till in syster Lisa och hälsad på hennes familj  sen när vi kom tillbaka hem till min pappa så var klockan så mycket och kallt ute ( -10) och Theodore så trött så vi beslöt för att sova hos min pappa  min sladd till kameran är hos min mamma så jag inte överföra några kort till pappas dator så vi får se om det blir lit kort imorgon istället  nä nu ska jag t och gå å s på lite tv medans pappa min snarkar på soffan   



jo just vi grattar ju älskling idag för han har ju namnsdag idag  



  

Av Ida - 14 november 2013 08:25

god morgon världen säger en glad Theodore =)


 




 

Av Ida - 13 november 2013 22:06

Strax före kl 13 idag så kom min syster och William och hämtade mig och Theodore för att gå på babysång   Theodore tyckte det var jätte roligt och sjunga  men han tyckte det var lite läskigt att det var andra barn där   efter babysången så gick vi till Djuptjärn...vi gick först till dagiset och hämtade monsterna Knut och Agnes hemma hos monsterna så blev det bus och lek som vanligt


   


Agnes är för söt ibland...hon ska alltid ta på sig eller lägga sig i vagnen etc   idag så skulle hon försöka lägga sig i Theodores åkpåse Theodore har fått hoppa i kusinernas hoppgunga idag han tyckte det var roligt som sist...efter en stund så kom Agnes och ville ge han fart som i vanlig gunga


 


Knut börjar bli värsta stora killen idag så dukade han hela bordet själv till middagen efter middagen så kom barnens morfar blev lite morfarbus för alla ungarna Theodore tyckte inte riktigt om Andreas idag   


 



idag så blev min stora kille hela 5mån   


 



 


Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards