mammatilltheodore

Alla inlägg under december 2013

Av Ida - 16 december 2013 19:57

förra veckan så fick vi ett super gulligt julkort från Theodores kusiner   


 




 

Av Ida - 16 december 2013 17:25

idag har Theodore och jag inte gjort så mycket, det har varit en grå och regnig dag idag   imorse så fick Theodore plommonpuré till gröten för han var nästan lite hård i magen...och purén åkte ner utan grimaser   


 


Theodore är ju inte så förtjust i smörgåsrån sen han börjat med gröten och det är ju bra om små barn får i sig gluten när man ammas, så idag testade vi vitt fralla doppad i bröstmjölk till mellanmål...han tyckte det var sådär...gladast var han när han inte behövde äta nå mer av smörgåsen   


 


Till middag fick Theodore morotspuré   som vanligt när han får smaka något nytt så är han lite skeptisk men han vill ändå ha    


 


nu lite bus innan kvällsbadet   


 





 




Av Ida - 16 december 2013 06:56

Pappa Emil har åkt till jobbet och vi ligger i sängen å gör inget :) var lite svårt att få monstret på bild för han vill äta upp telefonen hela tiden ;)

Av Ida - 15 december 2013 22:37

Vi har fått en ny inneboende hos oss :)

Pn

Av Ida - 15 december 2013 12:52

Vi sover lunch :)

Av Ida - 14 december 2013 22:25

idag blev det kycklinggratäng till middag idag den var god fast den ser inte så aptitlig ut på kortet   till maten blev det lyxmust som emil säger   efter maten medan jag har stått å bakat så har pojkarna sett på hockeyn


 


idag så har det blivit skumtomte fudge den är ljusrosa fast det inte syns på bilden   den var super god sen har det blivit chokladknäck klubbor dom var sådär....det blev även lite pepparkaksknäck brukar inte tycka om knäck men den här var helt ok eller beror det på att jag gjort den själv   


 


har även gjort juldonuts dom blev inte så runda och snygga men får skylla som vanligt att det är första gången jag gjorde dom   men dom smakade juligt


 


men nu tror jag att jag bakat allt julfika som jag skulle baka eller har jag glömt något...hmm...det är frågan de..  



 

Av Ida - 14 december 2013 16:21

Lite öl och hockey med älskling :)

Av Ida - 14 december 2013 09:44

Morgonmys med pappa i sängen :)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards