mammatilltheodore

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Ida - 1 januari 2014 20:55

idag är det 1:a januari och det innebär att jag fyller år idag  vi har firat min födelsedag hos min syster Lisa   jag fick ett paket på morgonen av Emil & Theodore   i paketet var det en stavmixer som jag önskat mig även Agnes tyckte den var fin   Theodore tyckte inte att det var så intressant utan låg å vilade sig på soffan  


 


sen blev det fika och mera presenter min kusin Mikaela kom förbi inte så ofta vi träffar hon och det var riktigt skoj att träffa hon


 


efter fikat så hann vi med lite bus å lek Theodore kände på sin moster hur hennes ansikte egentligen känns, hon tyckte inte det var lika roligt Agnes är då moster tjej, hon har samma smak som mig för hon tar alltid mina skor och ska ta på sig dom


 



Jag tackar alla för alla presenter jag fått   och min syster med familj att jag fick fira min födelsedag hos dom




 

Av Ida - 1 januari 2014 12:03

Mitt monster har "bakis" kläder på sig idag ;) en bamse onepiece som han fått i julklapp av Emils mormor :)

Av Ida - 1 januari 2014 10:19

Igår kväll så blev det lite spel efter maten :) vi började med den första efterrätten som passionsdröm med hallon :)

Vi spelade vänd 8 och med andra ord :) givetvis så vann jag och Lisa överlägset :p

Sen blev det den andra efterrätten som var schweizernöt kräm :)

Sen blev kl 24.00 :) vi gick ut för att se på raketerna och det var en heldel att se på :) vi drack Per Morbergs mousserande till tolvslaget men den var ingen höjdare :/ sen blev det mys med katter och sängen :)



vi tackar min syster med familj att vi fick fira in det nya året med dom




 

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards