mammatilltheodore

Alla inlägg under januari 2014

Lek

Av Ida - 23 januari 2014 08:29

Theodore sitter så fint på golvet och leker :) men han kanske är lite för liten ännu för giraffen :p

Av Ida - 22 januari 2014 18:48

Igår hade Världens bästa Agnes Namnsdag   


 




 

Av Ida - 22 januari 2014 17:00

idag fick Theodore burkmat för första gången..han tyckte de nog var gott   varför jag köpt en burkmat är att jag tycker att portionerna har vill ha är så stora så jag tänkte jämföra hur mkt mer det är än burkmat...fast det visade sig att det ungefär lika mkt   Han är inte så förtjust i frukt så därför köpte jag en burk med frukt också ifall det bara är min fruktpuré han inte tycker om   som tur var så tyckte han inte om burkfrukten nå bättre   fast den såg inte så god ut...när jag satte den på tallriken så likande den crème brûlée och inte fruktpuré    fast jag förstår inte hur folk har råd att köpa burkmat...dom är två burkarna som jag köpte gick på 26kr tillsammans...det var dom här burkarna ekologiska så dom är ju någon krona dyrare...men det är så enkelt att göra barnmaten själv och roligt är det tycker jag man måste ju roa sig med något när man är hemma


 




 

Av Ida - 22 januari 2014 13:10

Mitt trötta   

Av Ida - 22 januari 2014 10:39

i helgen så tömde jag och Emil kylskåpet på julgodiset som blev över från julafton...känns som att det blev över en hel del   


 





 

Av Ida - 21 januari 2014 20:57

Theodore har idag inte varit så pigg...eller jo han var pigg när han vaknade imorse men runt 11 så blev han slö och slapp och sov till kl 14.30...han var fortfarande lite slö...pratade med VC och med BVC...och kom fram till att vi skulle avvakta genom att han inte hade någon feber...kl 18 när jag bytte blöja på han så såg det ut som att det var blod i hans urin och han hade en temp på 37,9 på en alvedon   pratade med 1177 som sa att vi skulle åka upp på akuten. Där fick han lämna ett blodprov från stortån (Hb, B-glykos och sänka) och det gick jätte bra han fick även lämna ett urinprov...alla värden såg bra ut så vi fick åka hem och sova


 




 

Av Ida - 21 januari 2014 17:36

Theodore blir så himla glad när han ser sin hund, spec när den börjar sjunga :) det är bara synd att jag inte får några bra kort på han när han blir glad :p

Av Ida - 21 januari 2014 14:41

Idag har Theodore sovit över hela lunchen...när han vaknade så var ena ögat svullet...hans öga brukar bara vara svullet när kusin Agnes varit och pillat han i ögat ;)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards