mammatilltheodore

Alla inlägg under april 2015

Av Ida - 17 april 2015 21:54

påsken spenderade vi i stugan :) vi har åkt skoter hela dagarna, badat bastu efter långa härliga skoterturer, umgåtts och spelat spel med goa vänner och småkusiner :) långfredag så var det pimpeltävling i byn :) givetvis så vann jag ;p men en gigantisk mört, hahaha :p Emil kom på andra plats med en liten liten abborre ;p och jo det var mer än vi två i tävlingen ;) det var faktist 55st men bara jag och Emil som fick fisk :p

Vi har varit ute hela dagarna så vi hann aldrig ge Theodore sitt påskägg :p så han fick det på annandagpåsk hemma istället :) och vad han glufsade i sig sitt nyttiga ägg :p

Av Ida - 15 april 2015 20:35

i söndags så testade jag baka minilimpor :) dom blev supergoda :)

Ikväll har jag bakat morotstekakor :) har inte smakat dom ännu så vi får se senare om dom går å äta :p

Av Ida - 14 april 2015 19:18

den 27/2 så var min pappa och Inger barnvakt :) så jag och Emil var och bowlade och sen ut och åt middag :) det var en super härlig helkväll vi fick tillsammans :) det händer inte allt för ofta att det bara är jag och Emil sist var 15/8-2014 så vi nöjt av varandra hela kvällen :) tusen tack till pappa & Inger som ställde upp och var barnvakt åt vårt monster :)

Av Ida - 12 april 2015 19:47


















  

Jag vet att det var länge sedan jag bloggade men jag har slut minne på mobilen och måste fixa de :/





Såhär såg Theodore ut när han åt middag med sin pappa medan jag var på jobbet 












Det blev badet sen....





  


Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards