mammatilltheodore

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2015

Fredag

Av Ida - 30 oktober 2015 20:32

Theodore hörde mig prata i telefonen med min mamma imorse å ville fara å leka med sin kusin William så vi åkte dit en sväng :) dom var så söta när dom bäddade ner sig på mormors vardagsrumsbord :p

Jag har idag hämtat ut ett paket med "nyttiga" chips åt Theodore :p

Sen har vi gjort en halloween pumpa :)

Vi var lata och beställde pizza till middag :p Givetvis så var Theodores pizza utan ost! Det är ett år sedan Theodore åt pizza sist, han reagerade sist men gick bra idag...peppar peppar...får se inatt om han får ont i magen....

Förra helgen när morbror Rikard var här så matade han åsnan ior å han åt upp de :p så Theodore skulle mata ior med pizza å blev sur när han inte åt upp pizzan, han försökte trycka in det i munnen men pizzan försvann inte ;p

Theodore har även dammsugit ikväll :))

Sen blev det mys i soffan med lite chips :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 november 2017 20:59


Idag fyller Emil år :D när han kom fick han sin present och precis innan han öppnade den så sa Theodore vad det var i den :p han fick en actionkamera i present av mig, Theodore & min mamma :) vi firade med att äta pizza till middag :) ...

Av Ida - 21 november 2017 08:32


Igår när jag och Theodore kom hem så var det bara att börja skotta infarten :p tur att Theodore tycker om att skotta, han är så duktig på att hjälpa mig med skottningen :) ...

Av Ida - 19 november 2017 20:19

William vaknade 6.30 imorse, inte allt förtidigt för att vara han (normalt 5.30 när han sover hos oss) :p han väckte dom andra ungarna 7.30 :) blev frukost sen :) Sen körde vi hem kusinerna för vi skulle till Luleå på kalas :) Siri fyller 8år till v...

Av Ida - 18 november 2017 21:21

Imorse så gick jag och Theodore ut för att skotta gården :) sen åkte vi och handlade och kom på att vi skulle åka till kusinerna en sväng så Emil som jobbat hela fredagen och natten skulle få sova i lugn och ro :) Vi fick med oss två av kusinerna h...

Av Ida - 16 november 2017 20:45

Idag efter jobbet så åkte jag och Theodore till kusinerna för att ge William hans vääääldigt försenade födelsedagspresent :p Vi blev även bjudna på middag och fika :D Idag var min syster hem på sin lunchrast för att kolla till sin äldsta katt Isak...

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards