mammatilltheodore

Alla inlägg under januari 2016

Av Ida - 12 januari 2016 19:15

Här kommer bilden som inte ville vara med ;)

Av Ida - 12 januari 2016 19:13

Idag har Emil kommit hem från sin lastbilsfärd :D var en trött Emil som satt vid middagsbordet :p till middag blev det pasta med tomatsås och salami :)

Sen åkte vi till ishallen och åkte lite skridskor :) går bättre och bättre för varje gång nu :) skulle gå ännu bättre om han skulle sluta vara så tjurig och använda hjälpmedel hela tiden ;p

[Bild]

Av Ida - 12 januari 2016 09:37

Såhär duktig var min hulligan för någon dag sedan....

Av Ida - 11 januari 2016 19:37

Ojoj min spelnörd...han får iallafall 5/5 poäng för att han verkligen försöker :p brukar sätta min iPad i min garderob så Theodore inte ska ta den. Idag försvann han medan jag stod och lagade middag...sovrumsdörren stängd..hmmm...öppnar dörren och hittar Theodore som arbetar med att tömma min garderob så han ska kunna sätta pallen där :p men när han väll fått in pallen så nådda han ändå inte ipaden stackarn ;p

Av Ida - 11 januari 2016 11:51

Imorse så gick en av mina snygga arbetsskor sönder :(( har tejpat ihop den tillfälligt ;p

Av Ida - 10 januari 2016 21:56

Imorse medan jag och Theodore låg och sov så åkte Emil söderut med lastbilen :( så vi har fått roa oss hela dagen lång själv...vi började med att gå ut och testa Theodores skidor som han fått av tomten i julklapp :) han har tjatat länge nu men det har varit så kallt ;)

Han åkte säkert hela 20sekunder :p sen ville han ploga :p

Efter vi plogat hela tomten så gick vi in och gjorde varmamackor och varmvchoklad till lunch :)

Vi testade att göra pannkakasmuffins till middag :) dom smakade precis som pannkaka :p

Sen har vi varit ut en sväng till :) vi gick en vända med bob:en :) men det kändes att det blivit kallare ute :/

Sen har vi tagit vårt söndagsbad :p Theodore fick i julklapp badkulor som färgar vattnet, vet inte om ni ser men ikväll blev det en rödbadkula :p

Sen har min kära söta son testat sina gränser med sin mamma :( sååå trött men ska ändå inte sova :( hoppa fram och tillbaka mellan våran och hans säng, leka med allt prata med trollen ;) osv....men efter 2h så somnade han äntligen :D

Av Ida - 9 januari 2016 20:38

Idag sa har vi varit och firat Andreas som fyller 30år på måndag :D nu är vi hemma och proppmätta av allt gott vi ätit och fikat :)

Av Ida - 9 januari 2016 11:36

Var rätt kallt ute igår så jag och Theodore var inne och pysslade :) vi byggde bl.a pussel :) vi hade myslunch med tända ljus :) vi gjorde varmamackor och varmvchoklad :) sen myste vi i sängen innan vi vilade :)

På kvällen åkte jag till Robert och Malin för spelkväll :) var riktigt roligt, fick skratta hela kvällen :)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards