mammatilltheodore

Alla inlägg under mars 2016

APT

Av Ida - 23 mars 2016 14:08

Idag är det APT på jobbet :)

Av Ida - 23 mars 2016 08:38

Idag känner jag mig lite trött, blev väckt av Emils telefon runt kl3 inatt :( tydligen så snöade det ute så det var bara ut å ploga för Emil :/

Av Ida - 22 mars 2016 20:44

Idag när jag hämtade Theodore från förskolan så hade han påskpynt på sin hylla som han har gjort :D

Av Ida - 22 mars 2016 12:33

Idag före lunch så gav röntgenapparaten upp :( den lät som en galloperande häst :p efter nästan en timme så började den fungera mitt i allt :p

Av Ida - 21 mars 2016 07:18

Privatchaufför denna morgon :)

Av Ida - 20 mars 2016 19:21

Imorse så "lurade" min farbror Jonny att Theodore skulle testa sätta kanel på ägget istället för salt vid frukosten :p

Efter frukosten så packade vi matsäcken och tog skotrarna mot Veitivaara :) var en lång och härlig färd dit med skotrarna :) sen åkte vi vidare mot Tossa och sen var vi riktigt hungriga så då stannade vi för lunch :) solen var riktigt varm och stark idag, så det är därför det set ut som att jag grimaserar på korten :p

När vi åkte hem från stugan så var det en trött kille som somnade på en gång bilen började rulla :p

Av Ida - 19 mars 2016 19:41

Imorse så packade vi skotrarna på släpet och drog till stugan :) vi har varit ute och kört hela dagen :) vårat första mål var Puutikkavaara som är Haparandas högsta punkt, med oss för att visa vägen hade vi Ella & Tore :) självklart blev det grillning, mackor och varm choklad :)

På vägen hem så somnade Theodore :p så när vi kom tillbaka till stugan så passade jag på att luta mig bakåt på skotern och sola :p

Sen får bara jag, Emil och Theodore en liten sväng med skotrarna :) vi körde lite överallt och visste inte riktigt vart vi var :p vid ett tillfälle så skulle Emil köra min skoter för det var så brant backe :p men han körde fast och när han skulle försöka ta sig lös så hävde han sönder den ;p

Dagen avslutades givetvis med ett bastubad, ett måste när man kört skoter hela dagen :D

Av Ida - 18 mars 2016 18:18

Såhär såg jag ut när jag körde från jobbet :D

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards