mammatilltheodore

Alla inlägg under augusti 2016

Av Ida - 8 augusti 2016 15:27

Idag har jag och Theodore varit på en promenad :)

Rikard har varit och lånat våran tvättmaskin och jag hängde ut tvätten sen :p inte så smart av mig ;) det syns inte så bra på bilden men det riktigt öser ner :p

Av Ida - 7 augusti 2016 12:09

Igår när jag och Theodore hoppade ner i höet på western farm så stukade jag fotleden :/ går bra att gå kortare sträckor men går jag lite för långt så börjar det göra ont :/ så nu ligger jag i Theodores säng och ser på ajpäden :p

Av Ida - 6 augusti 2016 20:00

Även den stora killen var trött när efter denna dag när vi kom hem...han kom hem la sig på soffan och somnade inom 10sekunder :p Theodore tyckte det var synd om pappa som fick sova utan mjukisdjur så han hämtade sin gris åt pappa :p

Av Ida - 6 augusti 2016 18:44

Idag har vi åkt till Boden för att gå på Western Farm :) vi började dagen där med att gå runt och se först och köpa pistoler :) sen blev det att testa spelen som fanns där :)

Sen blev det en show där alla barn fick vara med och fånga den elaka tjuven som rymt :p det var en av skådespelarna som klättrade 13meter upp och hoppade ner...

blev även lite styrketest för grabbarna ;) och lite prickskytte :)

Sen kom korna genom hela staden...det var kofösning av cowboy'sen :p och mitt iallt så dök det upp indianer :p då blev det en hästshow med cowboys och indianer :)

I slutet av hästshowen så var det en kille som tolkade bakom en häst med skidor :p hade inte velat testa...det bara yrde sand på han :p

Efter hästshowen fick man gå och besöka indianerna :) indianerna hade ansiktsmålning men Theodore var lite rädd för indianen så det blev inte ansiktsmålning för hans del :p efter vi hälsat på indianerna så gick vi och hoppade i höet, det tyckte Theodore var jätte skojigt :)

Sen var det dags för sista showen för dagen :) och det slutade gott, boven hamnade i finkan ;) sen blev det hästridning för Theodore och Ludvig :)

Vi testade även att vaska guld, Ludvig hittade en liten guldklimp :D dom stora grabbarna testade även den mekaniska tjuren :p vi avslutade dagen med glass :)

Det var en trött Theodore som somnade på en gång i bilen :p när vi närmade oss Kalix så vaknade han till och sa i sömnen att vi fick inte panga :p han var lite rädd när det sköts och pangade hela tiden inne på området :p

Av Ida - 5 augusti 2016 22:15

För ett tag sedan kom Theodore från sin säng och sa att han ville inte sova nå mer att det var jobbigt att sova :p han la sig på soffan bredvid mig och somnade på en gång...måste vara jääääätte jobbigt att sova ;)

Bad

Av Ida - 5 augusti 2016 15:14

Idag har jag och Theodore varit och badat på strandängensbadet :) Theodore har badat till han var blå om läpparna och skakade som ett höstlöv :p

Efter badet blev det glass :)

Av Ida - 5 augusti 2016 09:45

Igår åt vi pizza till middag, Theodore åt upp hela pizzan, har aldrig hänt förut :p dessutom åt han kebab av Emil :p när Emil frågade han om han var hungrig så svarade Theodore att han måste äta mycket så han blir stark...och så han blir tjock som farfar :p hahaha vad vi skrattade när han sa så :p

Av Ida - 4 augusti 2016 16:22

Idag strax efter kl11 så började jag hänga en tvätt på tork ute, Theodore tog sin springcykel och for på framsidan. Han brukar cykla runt huset, efter ett par minuter så gick jag på framsidan när han inte dykt upp. Han var borta och springcykeln!!! Sprang runt huset ett varv, ut på gatan, in i huset men ingen Theodore syntes till :(( ringde Helena och frågade om hon kunde hjälpa mig. Hon cyklade på en gång till en lekpark i närheten men han syntes inte till :(( grannarna hjälpte oss och leta, jag och Danne hade varsin bil men ingen som hittade han. Jag blev jätte rädd att någon tagit in han i en bil för han är inte så rädd för främlingar! Jag han till och med ringa polisen :/ efter 35-40min så kommer Helena och en bekant till Helena med han :D hon tyckte att det var lite konstigt att en sån liten kille var och cyklade själv :p han säger själv att han varit och sett på våran gamla blåa dörr, att han cyklat genom tunneln och ropat hoho i tunneln (vi brukar låta så han och jag när vi går genom tunneln för att höra eko ;) )! Det var rätt långt han hunnit och en stor väg han cyklat över min rymling :/ nu är cykeln parkerad inne i garaget, han får inte cykla själv på ett tag nu :/

Tusen tack till alla som hjälpte mig och leta han, och till mamman som hittade han och förstod att han inte skulle vara själv :))

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards