mammatilltheodore

Alla inlägg under oktober 2016

Av Ida - 27 oktober 2016 20:26

Ikväll har vi haft besök av finaste Lisa, Mattias, Maja & Lukas :))

Av Ida - 27 oktober 2016 08:25

Imorse har Theodore sett på hovslagaren Emelie på youtube, han var rätt engagerad när hon bytte skor på hästen :p

Av Ida - 26 oktober 2016 20:25

Idag har jag och Theodore varit och hämtat ut ett paket, blev super förvånad när paketet var så stort!! Jag visste om att det var en adventskalender i paketet :p

Sen ikväll har vi halloweenpyntat här hemma :))

Av Ida - 25 oktober 2016 20:14

Ikväll har jag, Theodore, morfar & Inger varit på en manifestation ang nedläggning av IVA, borttagning av narkosläkare & röntgenläkare i Kalix! Var jätte roligt att se hur många kalixbor som kom, var ca 3000st !! :D var dock svårt att få på bild hur mycket folk de var där :p vi samlades framför folkets hus sen gick vi i ett tåg runt stan och sedan tillbaka till folkets hus. Vi stannade inte och lyssnade på alla talare genom att klockan blev så mycket och vi ska upp imorgon :) men vi var där!

Av Ida - 25 oktober 2016 16:21

Idag på eftermiddagen så har jag varit i Kalix på en genomgång av det nya datasystemet som röntgen ska installera under våren :)

Av Ida - 24 oktober 2016 19:18

Idag har jag och Theodore inte gjort så mycket...mest tagit det lugnt :) vi har sovit på soffan en stund på eftermiddagen, det var skönt ändå tills skatorna höll på göra inbrott i huset ;) Theodore har hjälpt mig att göra middag, bananplättar :) efter kvällsfikat så har han hamrat och spikat på elementet, han var tom tvungen att gå och ta på sig arbetsbyxor och arbetsskor ;p det slutade med han mitt i allt hade stoppat halva garderoben i sin arbetslåda :((

Men imorgon blir det förskolan för hans del och jobb för mig :) han har varit så pass pigg och han har inte hostat på eftermiddagen något :)

VAB

Av Ida - 24 oktober 2016 07:32

Jag har varit vaken sedan kl4 imorse, jag vaknade när Emil for iväg och kunde inte somna om :( när jag väckte Theodore kl6 så hostade han ännu, det rosslar jätte mycket i bröstkorgen hans :/ han har hostat hela helgen men hade hoppats på att det inte skulle vara så mycket imorse :( han har byggt en stuga i sängen och ser på ajpäden :p

Av Ida - 23 oktober 2016 15:32

Igår var vi till pappa min och åt middag, Inger hade lagat ett recept som jag visat åt hon på fredagen, det var supergott :)) morfar lovade Theodore svart godis men när Theodore skulle hämta godiset så fanns det inget svart godis så morfar och Theodore fick gå upp på affären och köpa de :p

Idag har vi varit med morfar, Inger & gammelfarmor till Lantjärv :) där har det arbetats och grillat korv :)

Sen har vi varit och gått i skogen, vi var bla upp i ett högt älgtorn :)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards