mammatilltheodore

Alla inlägg under oktober 2016

Mys

Av Ida - 22 oktober 2016 11:29

På förmiddagen så har jag och Emil försökt mysa i sängen medan Theodore har suttit i sängen med ajpäden :p

Av Ida - 21 oktober 2016 20:33

Emil & pappa har varit borta hela dagen och skulle bli sena hem så jag och Theodore bjöd hem Inger på middag :) vi bjöd på pumpasoppa :) den blev supergod :) sen kom Emil & pappa oxå åt :)

Sen var det tydligen en trött Theodore som kom och la sig på mina ben vid kösbordet och somnade :p

Av Ida - 21 oktober 2016 13:33

Igår när vi var hemma så flyttade Theodore på sin stuga från min säng till vardagsrummet :p så han satt där och lekte och åt glass :) sen på något konstigt sätt så lyckades han få benet under soffan och fastnade med benet där :p han hostade hemskt mycket igår :/ idag hostar han nästan inget :)

Idag har vi var till tandläkaren för en väldigt försenad 3-års kontroll :) dom räknade tänderna och han har 10tänder uppe och 10 tänder nere :) och allt såg bra ut :) sen har vi varit och hälsat på Helena och Valter :) Theodore var ut och rastade Svante ;)

Av Ida - 20 oktober 2016 06:27

Igår så trodde jag att jag skulle få sova en hela natten nu när Emil kommit hem :p Theodore & Emil la sig i våran säng och jag la mig i Theodores säng, men inatt kom han tassandes och la sig med mig :p blev lite trångt ;p

Idag blir det tyvärr VAB, Theodore hostar så han kräks :/ han gör oftast det när han får hosta, beror mest troligen på hans förkylningsastma, barn med förkylningsastma har känsliga luftrör och brukar snora länge när dom är förkylda :( det mesta som står på 1177 om förkylningsastma stämmer in på Theodore :( så det stämmer nog bra att han har det fast jag var skeptisk när läkaren sa att han hade de :p

Av Ida - 18 oktober 2016 18:35

Tur jag har Theodore som hjälper mig när Emil inte hemma :)

Av Ida - 18 oktober 2016 14:21

Igår så byggde Theodore väggar runt sig när han skulle sova :p han vaknade kl 03.15 och var sur för att väggarna var förstörda och skulle bygga om den :/ så idag är jag lite trött :p

Av Ida - 17 oktober 2016 20:56

Emil är och jobbar i Harads så jag har myskväll med mig själv :)

Av Ida - 17 oktober 2016 19:54

Idag har vi varit och hälsat på Lady som fyller 10år :) kan hända att vi åkte för att hälsa på Malin, Robert & Oliver en snabbis och kom mitt i Ladys kalas ;)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards