mammatilltheodore

Alla inlägg under november 2016

Av Ida - 20 november 2016 09:19

Idag blev det brödet som jag bakade igår till frukost :) jag gjorde även frukostpepparkakor för dom är så goda :p

Av Ida - 19 november 2016 20:21

Imorse så började jag och Theodore att baka bullar :) medan vi höll på att baka så kom kusinerna Knut & William :) självklart ville alla barn baka, dom gjorde så snygga bullar :D sen blev det bullar till lunch ;p

Sen har vi bakat rågsiktsbröd :) vi har även hunnit göra en linsgryta till middag :) sen blev det att göra lite spindlar :p

Av Ida - 18 november 2016 19:44

På en Theodores förskola, men inte på hans avdelning, går det magsjuka :( var väldigt många ungar som hade blivit sjuka igår :(( så därför har Theodore inte fått vara där idag :p har varit ett litet pussel för att få ihop de :p han fick först vara med Helena & Valter :) tusen tack att han fick vara med er imorse :)

Sen när Helena skulle och jobba så körde hon han till hans kusiner :) så där har han varit resten av dagen :) kom dit efter jobbet för lite middag :p sen blev det kladdkaka till efterrätt :)

Tack till moster & kusiner & Andreas att Theodore fick vara med er resten av dagen :)

På min systers jobb har dom startat ett nytt projekt som heter coala, har testat den idag :p hade förmaksflimmer först men när alla ungar kom till rummet så blev det normalt och pulsen sjunk ;p

Av Ida - 18 november 2016 10:58

Idag är det fredag å det betyder fredagsfika på jobbat :D så när jag körde till jobbet så stannade jag och handlade allt till det :p

Av Ida - 17 november 2016 21:51

Idag efter middagen så har jag och Theodore bakat en bountykärleksmums kaka :)

Av Ida - 17 november 2016 15:35

Idag har jag varit blåklädd hela dagen för jag har varit på röntgen i Kalix :p

VAB

Av Ida - 16 november 2016 08:52

Theodore började hosta runt kl20 igår kväll och har hostat konstant hela natten :( han slutade imorse och har inte hostat något sedan dess :/

Av Ida - 15 november 2016 20:39

Ikväll har jag varit på föräldramöte på förskolan :)

Fick se ett jättefint självporträtt som Theodore gjort där i höstas :D

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards