mammatilltheodore

Alla inlägg under augusti 2017

Av Ida - 22 augusti 2017 19:43

Idag har jag varit och ätit middag hos morfar & Inger :) före maten blev det kortspelet "finns i sjön" med morbror Rikard :)

Av Ida - 22 augusti 2017 08:43

I lördags när jag och Emil var och bowlade och åt middag tillsammans så var morbror Peter barnvakt     här kommer en lite film som han spelade in när han var barnvakt...undra om man ska vara orolig...  



 




  

Av Ida - 21 augusti 2017 20:52

Idag efter jobbet så åkte jag till stugan för att kolla på ett sår på min farmors fot som har bråkat lite....tack till Theodores morfar som kunde hämta Theodore från förskolan :) Theodore har fått hjälpa han och byta ett däck på morfars Amazon, han klarade av att ta bort ett däck alldeles själv :D

Av Ida - 20 augusti 2017 20:49

Ikväll blev film för min och Emils del :)

Av Ida - 20 augusti 2017 16:43

Idag är det storm hos oss....jag och Theodore trotsade blåsten och for på en cykeltur medan Emil röjde lite huset :) vi cyklade till mormors jobb, till morfar å Inger som inte var hemma, till Danne å Helena å sen till lastbilsgaraget för att se vad Emil å Peter höll på med :) sen cyklade vi till cykelhoppena :) Theodore älskar att cykla där :)

Av Ida - 19 augusti 2017 22:10

Ikväll har jag och Emil varit och firat en försenad årsdag <3

Vi började kvällen med att bowla :) gick superbra för mig dom första 2 omgångarna....jag ledde med över 100poäng...Emil blev lite kinkig och sa att vi går inte därifrån förren han leder ;p det tog 5 omgångar så gick han om mig :p det skyller jag på att jag blev så slut i armen ;p

Sen gick vi på hotellet för en drink och Emil fick sin present :) han blev lite snopen ;)

PS han fick en annan efter han öppnat den roliga ;)

Sen åt vi en 3-rättersmiddag, vi tänkte gå på en annan resturang men vi stannade och åt på hotellet :)

Tack älskling för en jättetrevlig kväll :)) <3

Av Ida - 18 augusti 2017 21:13

Ikväll har vi haft myskväll, vi har sett på blixten mcqeen och ätit popcorn :) fast efter halva filmen så satt Theodore inte stilla så då fick han gå och lägga sig :p

Sen blev det mys för mig och Emil som såg på veckans avsnitt av games of thrones :)

Nu hopp i sängen efter en lång arbetsvecka som innehållit mycket snor å huvudvärk :/ fått ett nytt nattlinne av Emil...kanske det var bröllopspresenten genom att 1år som gifta är bomullsbröllop ;)

Av Ida - 18 augusti 2017 14:05

Under våren sommaren så har vi hunnit kalasat endel :) först ut var kusinen Agnes som blev hela 5år :D

Sen var det kusinen Knuts tur att fylla år och han blev riktigt stora killen, hela 7år :D

Sen blev det Olivers tur att fylla 7år och bli stora killen han oxå :D

Vi har även firat min farmor som fyllde 80år i sommar men tog visst inga kort :/

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards