mammatilltheodore

Alla inlägg under september 2017

Av Ida - 4 september 2017 10:27

I sommar så har vi börjat att måla om huset :) jag har tvättat, grundmålat och målat vanliga färgen alldeles själv på ena gaveln :)) det tog mig precis en vecka pga dåligt väder och för bra väder vissa dagar :p är super stolt över mig själv att jag gjort allt alldeles själv :)) runt det lilla garaget och den andra gaveln har vi hjälpts åt att måla :) nästa sommar ska vi ta det stora garaget :p

Av Ida - 3 september 2017 19:10

Oj vilken härlig söndag vi har haft :D

Emil åkte till happis för att sen åka till absiko för jobb redan kl10 idag :( jag och Theodore vi har varit och åkt båt med morfar, Inger och kusinen Knut :) vi skulle egentligen åka till halsön men båtmotorn började gå så dåligt precis när vi var framme så vi valde att åka till en ö närmare ifall vi skulle få ro tillbaka :p ungarna har tränat på att kasta med kastspö och busat hela dagen lång :) det var en trött Theodore som jag inte lyckades hålla vaken i bilen påvägen hem :p

Av Ida - 2 september 2017 21:58

 


Idag har vi varit hela dagen i Boden på "up load north". Det är en mässa med traktorer, grävmaskiner och sånt, gissa om Theodore är nöjd :p han har provsuttit alla slags traktorer, hjullastare och sopmaskiner :p vi har även varit upp i en Volvo a60 dumper och den var suuuuper stor!




[Bild]

Av Ida - 1 september 2017 23:22

Idag på eftermiddagen så kom Theodores farmor & farfar till oss :) Theodore har längtat efter dom efter jag berättat att dom ska komma :) blev en vitchocklad pannacotta till efterrätt, eller rättare sagt en fryst pannacotta ;p min bakform läcker tydligen, så jag fick sätta den i frysen istället för kylen för att inte allt skulle rinna ut :( men den blev väll okej ändå :p

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards