mammatilltheodore

Alla inlägg under februari 2014

Av Ida - 28 februari 2014 19:05

När jag slutade jobbet så var jag och hämtade mitt lilla monster hos Jonas och Johanna :) det hade gått jätte bra :) Theodore hade skött sig så bra :) söta Tilda har pussat på Theodore hela dagen, han pussade tillbaka :p dom var så söta när dom satt på golvet framför varandra och pussades på munnen :) så det lutar åt att han fått sig en flickvän ;) tyvärr så fick ingen av oss det på kort :p jag och Theodore åkte ner på stan för att gå på bokrean inne i stan :) blev även middag på stan :)

Av Ida - 28 februari 2014 09:50

Medan mamma är och jobbar så är Theodore och busar med Alicia, Nathalie och Tilda :)

Av Ida - 27 februari 2014 21:27

Idag har jag och Theodore varit och rantat hela dagen, vi har hälsat på tant Emma :) där fick Theodore busa på med Emma och hennes bror Helge medan jag var på pilates :) sen åkte vi upp på rtg :) men Theodore var helt slut körd av allt busande med Emma och Helge så han sov mest på rtg ;)

På rtg så fick Theodore 2st pyjamaser av snälla tant Marie S :D

Av Ida - 27 februari 2014 17:15

Theodore blev jätte glad när pappa klev in i bilen :D

Av Ida - 27 februari 2014 09:08

...säger en busig kille :)

Av Ida - 26 februari 2014 22:46

Ikväll så skulle Theodores farmor komma och hälsa på så han stod i hallen och väntade på hon...och medans han väntade så försökte han nå en lapp som hänger på en jacka...han försökte med ena handen först men når man inte med den ena så tar man andra handen...

Tillslut så fick han tag i den efterlängtade lappen och då kom nästa problem...att få den till munnen :p men efter lite bråk så fick han den till munnen i ca 5sek :p han stod i 10min för att bita på den i 5sek haha stackarn :p

När Theodores farmor kom så hade hon med sig blöjor åt han :) det tackar den bajsande ungen för :) om inte annat föräldrarna ;)

Av Ida - 26 februari 2014 15:57

Idag har vi spenderat eftermiddagen hos Marcia. Theodore fick busa av sig med Nicholas och Michelle :)

Av Ida - 26 februari 2014 09:03

Jag satte Theodore i babygymet imorse medan jag gjorde frukost åt han...såhär såg det ut när jag kom i vardagsrummet för att hämta han :p

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards