mammatilltheodore

Alla inlägg under september 2013

Av Ida - 30 september 2013 19:21

...min dator har varit på vift under helgen så nu kommer lite bilder som jag inte kunnat lägga ut tidigare   


på torsdagen så lagade jag korvstroganoff till  middag och det var ett jätte gott recept som jag fått av min syster  Emil brukar inte tycka om korvstroganoff men den här gav han 9/10 så den måste ha varit god   
fast han tog inte med sig matlådorna av den imorse....


 


på fredag skulle vi som sagt var till Sundsvall egentligen men tyvärr så blir det inte alltid som man planerat     så istället för Sundsvall så blev det middag hos Emils föräldrar, där bjöds det på pizza Theodore fick av sin farmor en dress som hon har stickat åt han


 


det här vann jag åt Theodore för ett tag sedan


 






 



Av Ida - 30 september 2013 10:03

Idag är det måndag och det betyder att Emil åkt till Sveg för att jobba...tråkigt väder ute är det oxå så vi tar en pn på soffan :)

Av Ida - 29 september 2013 21:19

Idag så är det namnet Mikael hela dagen så det betyder att Theodores morfar Mikael har namnsdag idag :)

Morbror Peter och kusinen Knut heter Mikael i andra namn så även dom har haft namnsdag idag :)

Av Ida - 29 september 2013 18:23

före middagen idag så gick jag och Theodore för att handla lite grejjor till middagen   efter vi handlat så tänkte vi, el jag, att vi tar och går slussen hem så får vi röra på oss lite granna   varmt blev det oxå, alldeles vindstilla var det....


 




 


Av Ida - 29 september 2013 12:56

idag har jag och Theodore varit på babysim   han somnade på golvet i omklädningsrummet och vakande inte när jag satte han i babyskyddet , helt utslagen av badet   


 


uppe på övervåningen är det hockeymatch....men idag verkar LHF å FBK ha ledigt   


 







 

Av Ida - 29 september 2013 08:09

Theodore verkar inte förstå när man säger att man vill snooza ;)

Av Ida - 28 september 2013 21:34

Emil och Rikard sitter i spelrummet och spelar NHL2014, FBK-LHF   


 


och medans dom spelar så har jag och precious jobbat lite   vi har bakat lite go bröd   


 





 

Av Ida - 28 september 2013 17:25

Innan vi hockeyn började så hade morbror Rikard och Theodore lite uppvärmning och sjöng LHF-låtar och Theodore sjöng med lite granna faktiskt   


 


Till middag blev det en jätte god kycklinglåda   och som vanligt så visade Theodore inte sin bästa sida, han vill inte ligga i babysittern utan vill sitta med oss andra vid bordet   


 


sen har pojkarna sett på lite hockey   


 




 

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards