mammatilltheodore

Alla inlägg under augusti 2016

Av Ida - 31 augusti 2016 20:38

Idag har jag och Theodore varit på stan :) vi åt middag på Sibylla :)

Vi passade på att shoppa lite kläder åt han :) och när han får välja strumpor själv så blev det dom här :D

Sen ikväll så har jag lagt om hans tumme och tyvärr så har det börjat gegga lite granna :/ men blev ett helt nytt paket idag för tummen :p

:)

Av Ida - 31 augusti 2016 11:24

Mina arbetskollegor är för söta ibland :) när jag kom på jobbet i måndags så hittade jag det här i personalrummet :)

Av Ida - 30 augusti 2016 19:59

Ikväll har jag och Theodore varit till mormors jobb för att få lite hjälp att lägga om Theodores tumme :) jag kan lägga om själv men blir mycket snyggare när någon annan gör de ;p

Av Ida - 29 augusti 2016 20:18

Efter middagen idag så har jag och Theodore rensat dom sista lingonen :)

Sen måste jag ju säga att jag är grymt imponerad av mina kunskaper att lägga om sår ;p skulle byta Theodores plåster ikväll för han hade blödigt genom plåstret och det höll på lossna....men såg när jag tog bort plåstret att det har blivit för fuktigt så inatt ska det få luftas :) och snyggt blev resultatet *asg*

Av Ida - 29 augusti 2016 14:15

Efter 5veckor semester och 1veckas sjukdom så är jag åter på jobbet :) känns bra men blir lite lätt andfådd ibland känner jag :p

Av Ida - 28 augusti 2016 21:47

Idag har jag och Theodore varit och plockat lingon med morfar ute i skogen :) det fanns jätte mycket lingon, och det var superväder :D medan vi har varit ute i skogen så har Emil klippt häcken hemma :D

Sen for vi och grattade min morbror som fyllt år i veckan :) blev lite bus med hans söta hund Nisse :p efter det så åkte vi för att tömma Ingers båt på vatten genom att det regnat rätt mycket...

Sen blev det ett snabbesök hos kusinerna :) där blev jag bjuden på en kokoskladdkaka :D

Gissa vad jag har gjort ikväll ;P

Av Ida - 28 augusti 2016 07:36

När man gjort illa tummen då får man äta bullar å thé till frukost :)

Av Ida - 27 augusti 2016 20:54

Idag har det regnat nästan hela dagen :( vi har passat på att städa hela dagen lång :p Emil lagade en jättegod fläskfilégryta till middag :) och kors i taket han gjorde en efterrätt oxå :p han gjorde en jättegod äppelpaj, äpplena kom från vårt äppelträd :) sen skulle Theodore åka en sväng till sin morfar men det blev inte så långvarigt...han klämde sin tumme i morfars bildörr :(( så det blev upp på akuten för det var lite stort såret tyckte jag :/ pga att han inte ville röra tummen å läkaren vågade inte röra i den så blev det rtg ;) allt helt :) dom ville sy såret men det var för tunna hudbitar så det blev tejp istället....så nu är vi hemma igen efter 1h på akuten :)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards