mammatilltheodore

Alla inlägg under mars 2016

Av Ida - 31 mars 2016 23:03

Idag har Theodore hunnit med mycket ;) han har micrat påskäggen, låst in sig på toaletten :p medan jag satt på toaletten så passade han på fiska i skurhinken med bajspåsar ;p

Av Ida - 31 mars 2016 17:55

Idag har jag testat göra en smörgåstårta :) den blev jättegod :D inte så snygg men god ;)

Av Ida - 30 mars 2016 16:13

Idag hade vi lunchgäster :)

Av Ida - 26 mars 2016 08:48

Igår så körde vi skoter med Malin, Robert & Oliver :) blev lite lagning av skoter mitt på leden ;p

När vi fixat skotern så åkte vi vidare för att grilla och dricka varm choklad :) det blev nästan 6mil på skotern igår :D

På eftermiddagen så kom pappa Emil :D vi grillade hamburgare till middag i grillkåtan igår, givetvis den bästa dressingen till ;) till efterrätt blev det grillade marshmallows :D Theodore tyckte det var supergott :)

Av Ida - 25 mars 2016 08:22

Theodore har inte ännu förstått att man ska sova länge på morgonen när man är ledig, kl06.20 klev vi upp idag :p vi har gjort en brasa och gröt till frukost :)

Av Ida - 24 mars 2016 20:49

På eftermiddagen idag så har vi kört skoter jag och Theodore :) men Theodore var mycket noga med instruktionerna av användningen av pappas skoter:
- mamma du får inte köra fort, du får inte stegra, du får inte köra snett, bara pappa får köra så!!!
Gullungen min :)
Efter skoterkörningen så kom morbror Peter med sin lastbil :) även morfar kom så dom stannade och åt middag med oss :) sen har vi eldat så vi inte ska frysa :p

Sen gick vi över till Malin, Robert och Oliver :) vi busade och badade bastu :) blev även lite kel med lady :p vi bastade inte så länge för Theodore blev supertrött i bastun :p

Väl hemma så var det bara att göra vällingen och så slocknade hjärtat mitt rätt fort :)

Av Ida - 24 mars 2016 11:18

Igår kväll så körde bästa Emil mig och Theodore till stugan :) han jobbar idag och dom har tyvärr lovat snö så vi får se när han kan komma och vara med oss :/ jag hade lite stugmys med mig själv igår kväll :)

Imorse förstod inte Theodore att vi har påsklov för han vaknade kl06.13 ;) vi har hunnit med mkt istället :p vi har varit ute och sparkat, kluvit ved och skottat lite snö :)

När vi kom inte så hittade Theodore en tejprulle :p

Av Ida - 23 mars 2016 20:05

Idag såg jag och Theodore ut så här för vi har gått på påsklov nu :D

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards