mammatilltheodore

Alla inlägg under september 2017

Av Ida - 30 september 2017 09:30

Vi hade myskväll igår, först tacopaj till middag sen efterrätt medan Theodore åt popcorn till en film :) sen gick jag en sväng till Helena för ett glas vin och lite snack :)

Av Ida - 28 september 2017 15:01

Idag är jag och hospiterar på röntgen i Kalix och då får man vara blåklädd :p

<3

Av Ida - 27 september 2017 20:35

Theodore är rolig...han ska alltid somna på täcket men på natten vaknar han att han fryser :p försöker man sätta täcke på medan han sover så sparkar han bort de i sömnen :p

Av Ida - 26 september 2017 21:01

Theodore tycker att det är jättemysigt att äta kvällsfika i vårt nya vardagsrum som han säger, speciellt framför den stora tv:n ;p

Av Ida - 26 september 2017 07:57

I söndags så gick Theodore ut för att se vad hans pappa gjorde, iallafall vad han sa till mig att han skulle göra ;) det visade sig att han började måla våran ytterdörr :/ Emil hade satt penseln och färgen ute på bron, det bästa är ju att hon stod ute naken och målade ;p

Av Ida - 25 september 2017 20:56

Ikväll har jag varit på föräldramöte på förskolan :) den nya förskolechefen var där och presenterade sig...vet inte riktigt vad jag ska tycka om hon...hon tjatade mycket om att föräldrarna är bäst för barnen och inte förskolan...absolut det är sant men kan känna att jag måste jobba och jag tycker inte om när man försöker ge dåligt samvete till föräldrar för att man lämnar dom där för jobb...jag tycker inte att man ska lämna sina barn där för att få "egentid" men...jaja alla är vi olika :)

Idag har jag testat halva dagen utan tejpat knä...gick sådär så sjukgymnasten tyckte att vi kör tejp en vecka till. Idag blev det snyggaste färgen på tejpen ;)

Av Ida - 25 september 2017 07:56

I lördags så var grabbarna ute och klippte häcken :) jag var inne och fixade middagen :) sen på eftermiddagen så kom Malin, Robert, Oliver, Perry, Sandra, Jonathan & Siri för att äta middag :) jag hade gjort en älgstek med potatisgratäng till middag :) till efterrätt hade jag gjort en blåbärspaj :)

Igår så skulle vi egentligen klippa färdigt häcken men vi började måla i vardagsrummet istället och möblera om där :p och på kvällen när det torkat så satte vi upp tv:n :))

Av Ida - 22 september 2017 22:22

Idag har vi varit och ätit middag hos Malin, Robban & Oliver :) vi blev bjudna på hemmagjorda hamburgare :) var jättegott och supertrevligt :) Theodore somnade i soffan, vilket hör till ovanligheten när vi är borta :p

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards