mammatilltheodore

Alla inlägg under januari 2014

Av Ida - 31 januari 2014 19:06

Efter vi varit på röntgen så åkte vi till kusinerna :) där har vi varit hela dagen sen och busat och myst :) och som vanligt när man går på toaletten så vill kissen Isak komma dricka vatten från kranen på toaletten :p


Agnes är så söt med Theodore, hon har pussat på han, tagit tutten hans för att sen vara snäll och ge tillbaka den :p sen var hon tvungen att testa att lyfta han men han var för tung ;)




Sen blev det go fika :) vi fikade kakor som min syster och hennes barn bakat :)

Theodore fick falukorv till middag för första gången och det tyckte han om :) vi andra fick en jätte god kyckling gratäng med pesto :)

William var alldeles slut efter dagen och somnade i mammas Lisas knä :p

 

Av Ida - 31 januari 2014 10:46

Idag har vi varit upp på röntgen i Kalix :) Theodore tyckte det var jätte roligt att busa med tantorna där :)

Av Ida - 31 januari 2014 08:24

Det är roligt att leka med Hello Kitty :p

Av Ida - 30 januari 2014 18:03

En less kille :p

Av Ida - 30 januari 2014 11:43

När jag kom hem från pilatesen så hade Theodore precis vaknat :) så han hade med andra ord skött sig bra ;)

Av Ida - 30 januari 2014 09:57

Idag är jag på pilates :) Theodore är hemma med sin faster och farfar...han låg och grinade innan jag åkte istället för att sova så vi får se hur det går för dom :p

Av Ida - 29 januari 2014 20:17

idag när jag och Theodore var på röntgen så busade tant Anki med han när han satt i barnvagnen...och så böjde han huvudet bakåt och skrattade och då såg jag en ny tand   en av framtänderna där uppe  inte konstigt att han dreglar så mycket när alla tänder ska komma samtidigt 


 




 



Av Ida - 29 januari 2014 16:56

Idag har vi varit och rantat hela dagen...vi åkte först på Willys och köpte blöjor :) dom hade ett bra erbjudane där...och blöjor är ju inte direkt billiga ;)

Sen åkte vi och hälsade på mina arbetskollegor i mammovagnen :) sen fick vi in på sjukhuset, vi hade tid på barnmottagningen för Theodores mjölkallergi. Där var dom två läkare som klämde och kände på han :) jo dom lyssnade på hans hjärta och lungor oxå ;) allt såg bra ut så då nu äntligen så ska vi få en remiss till dietisten :)

När vi ändå var på sjukhuset så var vi en snabbis på röntgen och hälsade på tantorna där :)

Han fick en plastmugg att leka med på röntgen som var väldig rolig att leka med :) men mitt i lekandet så somnade stackarn...jobbigt att träffa så mkt folk :p

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards