mammatilltheodore

Alla inlägg under februari 2017

Av Ida - 28 februari 2017 19:57

Idag har jag varit med Theodore till Sunderbysjukhus, han har varit hes i flera månader nu :/ kan bero på att han pratar och skriker för mycket :p men kan bero på att han använder rösten fel...tyvärr så fick inte läkaren kolla på hans stämband för han :(( så vi ska få remiss till logoped och blir det inte bättre efter de så ska vi göra ett nytt försök att kolla stämbanden :) efter sjukhus besöket så åkte vi på Mac Donald för lunch :)

När vi kom hem så bakade vi Roy Fares kanelbullesemlor :) Robert, Malin & Oliver kom och testade dom :) dom blev supergoda :)) självklart har Theodore gjort sina egna :)

Av Ida - 27 februari 2017 21:17

Theodore har så sköna sovställningar...mitt över hela sängen ;)

Av Ida - 27 februari 2017 19:28

Idag blev det torsk med äggsås till middag :)

Som vanligt när jag använder "krokodilen" till potatisen så skär jag mig :((

Av Ida - 26 februari 2017 19:48

Idag har jag och Theodore varit och åkt slalom :)) snälla Robert åkte med han i liften, genom att jag inte vågar de :p Theodore är duktig på åka störtlopp ;) lite tjurig blir han när han inte får åka störtlopp utan att han ska lära sig och ploga och svänga :p blev tre åk i liften sen var jag helt slut på :p

Efter slalomen blev det fika hemma med morfar & Inger :)

Av Ida - 25 februari 2017 09:49

Igår kväll kom Theodores farmor, farfar och faster hit :) idag skulle farmor bortsa tänderna :p

Av Ida - 24 februari 2017 12:04

Jag och Theodore har hunnit en sväng på banken idag och sen en fika :) när vi satt och fikade så träffade vi Rolle & Örjan :)

Av Ida - 23 februari 2017 22:54

Theodore har haft nu i vinter haft super torra läppar :( han slickar mycket på dom som gör att när han då är ute att dom blir torrare :/ vi smörjer varje morgon och kväll...men ikväll var dom så extrem torra så jag tänkte att jag testar smörja in dom en gång till när han sover...gick så där kan jag säga ;p

Av Ida - 23 februari 2017 07:52

Idag blev jag väldigt tidig på jobbet :p snöade så mycket så jag körde tidigare men det var inga bilar som skulle mot happis och E4:an var fin så det gick fort att köra :p hoppas det är samma sak när jag ska hem men det tror jag knappast....

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards