mammatilltheodore

Direktlänk till inlägg 6 september 2013

middag

Av Ida - 6 september 2013 21:33

idag har vi ätit en riktig god middag...när jag och Theodore åkte från min farmor i måndags så skickade hon med färskpotatis och sik    så det blev dopp i kopp och sik till middag och det var riktigt gott    

 

så denna middag tackar vi världens bästa fammo för   


efter middagen så åkte vi ner på stan för att köpa badbyxor till Theodore genom att han ska börja babysim på söndag    så dom här snygga badbyxorna fick han   


 


och efter det åkte vi en snabbis till Theodores farfar

 




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 november 2017 20:59


Idag fyller Emil år :D när han kom fick han sin present och precis innan han öppnade den så sa Theodore vad det var i den :p han fick en actionkamera i present av mig, Theodore & min mamma :) vi firade med att äta pizza till middag :) ...

Av Ida - 21 november 2017 08:32


Igår när jag och Theodore kom hem så var det bara att börja skotta infarten :p tur att Theodore tycker om att skotta, han är så duktig på att hjälpa mig med skottningen :) ...

Av Ida - 19 november 2017 20:19

William vaknade 6.30 imorse, inte allt förtidigt för att vara han (normalt 5.30 när han sover hos oss) :p han väckte dom andra ungarna 7.30 :) blev frukost sen :) Sen körde vi hem kusinerna för vi skulle till Luleå på kalas :) Siri fyller 8år till v...

Av Ida - 18 november 2017 21:21

Imorse så gick jag och Theodore ut för att skotta gården :) sen åkte vi och handlade och kom på att vi skulle åka till kusinerna en sväng så Emil som jobbat hela fredagen och natten skulle få sova i lugn och ro :) Vi fick med oss två av kusinerna h...

Av Ida - 16 november 2017 20:45

Idag efter jobbet så åkte jag och Theodore till kusinerna för att ge William hans vääääldigt försenade födelsedagspresent :p Vi blev även bjudna på middag och fika :D Idag var min syster hem på sin lunchrast för att kolla till sin äldsta katt Isak...

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards