mammatilltheodore

Alla inlägg under november 2017

Av Ida - 5 november 2017 20:11

I lördags så åkte vi hela familjen till kyrkogården för att tända ljus :) vi tände ett ljus på min farfars grav, ett på min morfars grav och ett på min morbrors frus grav :) min morfar är begraven i en minneslund och Theodore har pratat mycket i helgen om varför inte gammelmorfar inte har någon gravsten :p

Sen skulle egentligen Emil och ploga/sanda men min pappa for istället :) så Emil gjorde en riktig brakmiddag, helstekt oxfilé med hemmagjorda klyftpotatisar och jag stekte tomater med ost på :) blev suuupergott :)) sen skulle vi egentligen till familjen Lundbäck för en spökkväll för ungarna men jag var så himla trött så vi skippade i den och hade en myskväll med kex och ost istället :)

Idag har Theodore varit på kusinen Williams kompiskalas :) jag skulle på träning idag mellan 17-18 för att få mitt träningsprogram men Emil är och sandar så Theodore fick stanna hos sina kusiner så jag kunde åka på träningen :) de blev pizza och film och liiite bus ;)

Av Ida - 4 november 2017 11:40

Theodore vaknade redan kl6 imorse :/ vi har hunnit varit på stan en sväng och köpa gravljus, på en provande till morfar & Inger och sedan gå på en promenad till lekaparksbygget :)

Av Ida - 3 november 2017 20:16

Ikväll har Theodore varit och gått ?bus eller godis? :) var en supernöjd kille när vi kom hem :))

Av Ida - 3 november 2017 16:06

För idag fyller mosters hjärta 4år :D vi har varit och firat William hela dagen :) men typiskt mig så har inte Williams present hunnit komma ännu :( så vi får åka och ge den åt han när den kommer nästa vecka :p

Av Ida - 2 november 2017 16:47

Idag har Theodore hjälpt mig att baka ostfrallor till middagen :)

Till middag blev de rostat majssoppa med nybakta ostfrallor :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards