mammatilltheodore

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ida - 16 oktober 2013 16:03

idag när vi var på promenad så testade vi Theodores åkpåse   han tyckte den var jätte mysig hade nästan vilja byta plats med han   


 





 

Av Ida - 16 oktober 2013 09:54

Snygg stil man kan ha när man tar en pn ;)

Av Ida - 15 oktober 2013 17:31

idag så har jag och Theodore varit och rantat hela dagen lång    först imorse var vi på babymassagen och det var inget hit idag....Theodore var så trött idag så han grinade mest   men idag så pissade han inte på FBK utan han valde att pissa på mig istället   


 

såhär såg han ut idag...men blev lite gladare när han fick på sig kläder och fick sin kossa   


Efter massagen så tog vi och gick in mot stan....vi var alldeles för långt hemifrån   


 

vi passade på att gå upp på rtg (röntgen) och hälsa på tantorna där   full rulle som vanligt där...och Theodore har fått se många tantansikten, en del bekanta och en del nya   


 

fast oss tant Ellinore satt vi bra


vi blev lite lata när vi skulle bege oss hemåt och Theodore sa att vi skulle ta bussen hem   det var första gången som Theodore åkte buss men maximal otur när vi skulle kliva på bussen..de var redan två stycken barnvagnar där...är aldrig nästan barnvagnar på bussen förutom nu...så vi fick försöka trycka ihop dom så jag och Theodore skulle rymmas dom andra två hade oxå gjort som oss, gått in till stan och blev lata och skulle ta bussen hem    


medans vi var på rtg så fick jag ett mail om att jag hade ett paket att hämta på hemköp...och jag kunde inte komma på att jag betsällt ngt   men blev glad när vi kom hem och jag öppnat det


 

det var ju min babymonitor jag beställt för 100år sedan som det stått att dom slutat tillverkat den så nu slipper jag ha fönster och dörrar öppna när Theodore ligger ute och sover i barnvagnen






 

Av Ida - 15 oktober 2013 09:43

Som jag och Theodore alltid gör på tisdagar så är vi på promenad till babymassagen :)

Av Ida - 14 oktober 2013 19:16

Jag satt och ammade i soffan och hör hur det smäller typ i ytterväggen....tittar på Emil och frågar hörde du det där?? mmm svarar han...efter ca 1min så smäller det igen...men fan sa jag till Emil det är något som låter!! Vänder mig mot fönstret och hoppar till för det är något som rör sig utanför och då är det en katt som går på fönsterbläcket  


 




 

Av Ida - 14 oktober 2013 16:45

Denna eftermiddag har jag och Emil spenderat ute i det sköna höstvädret    Emil har klippt gräset för sista gången iår hopas vi   sen har vi krattat upp löven från häcken...det blev ett par påsar med löv Theodore har sovit under tiden och han ligger ännu ute och sover


 





 

Av Ida - 14 oktober 2013 14:09

Vi har varit och handlat lite granna :) vi passar på att fika och skrapa lite lotter vi vunnit på bingo lotto :)

Givetvist så vann Emil inget och jag vann hela 25kr ;)

Av Ida - 14 oktober 2013 07:52

Vi ligger i sängen och ser på Nyhetsmorgon :)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards