mammatilltheodore

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ida - 13 oktober 2013 20:22

Idag blir mitt och Emils   4mån   


 


Tidigare idag så fick Theodore sin 4mån present av mig och Emil   


 

Men jag undrar vem som var mest exalterad av att öppna paketet   



 

Han verkade tycka om den ena och den andra kanske han tycker om när vi badar   




   

Av Ida - 13 oktober 2013 17:10

Lite bilder från min och Theodores promenad


 

Min och Theodores promenad ledde till babysimmet   Emil kunde tyvärr inte vara med babysimmet så vi hade med oss tant Emma tyvärr så visade Theodore inte sin bästa sida på babysimmet   vi hoppas på bättre lycka nästa söndag


 


Emil glömde och stänga dörren in till altan idag så vi hittade en död fågel på altan idag   stackarn måste ha flugit in där och sen flugit in i en av glasrutorna där   


 






 


Av Ida - 13 oktober 2013 08:37

Jag och Theodore är på en blåsig promenad denna söndag morgon :)

Av Ida - 12 oktober 2013 21:20

Idag så har vi bytt sängkläder i alla sängar och i barnvagnen    såhär blev det i Theodores säng....


 

Givetvis så hade jag en som kollade att allt bäddades rätt   


såhär blev det i barnvagnen...


 

När jag bytte påslakan där så kom jag på att jag glömt och köpa ett tjockare täcke till barnvagnen...   


såhär blev det i mitt och Emils sovrum   


 

när vi hade bytt påslakan så kom vi på varför vi använt detta påslakanet på ett tag...det var Putte hår den...så vi har fått stå och plocka bort hårbollar och rollat den    för er som inte vet så var Putte en katt som jag haft som är i katthimlen...


Efter vi bytt sängkläder så var det bara att börja med middagen...när jag och Theodore satt vid middagsbordet så saknade vi Emil...hmmm...undra vart han var....


 





 



Av Ida - 12 oktober 2013 18:17

Lite mys med pappa framför tv:n innan vi lägger oss :)

Av Ida - 12 oktober 2013 15:01

Hmmm...det ska börjas i tid..??!

Av Ida - 12 oktober 2013 11:56

Hmmm....

Av Ida - 11 oktober 2013 17:30

Jag och Theodore tog en promenad in till stan och gjorde lite ärenden där idag :) blev bara lite besviken att det inte var längre promenad ;) eftertag så kom även Emil dit :) när vi kom hem så tog familjen Häggström / Olofsson en pn :) efter pn så tvingade jag Theodore och träna :p ha en fortsatt trevlig fredag alla :)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards