mammatilltheodore

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Ida - 21 oktober 2015 18:32

på lördag förmiddag så var jag och Theodore jag och handlade till middagen medan Emil städade huset lite snabbt :) Theodore var inte så glad på affären att han var tvungen att sitta i vagnen :p

Till middag blev de bakad sötpotatis med indisk linsfyllning, det var supersmarrigt :) till efterrätt hade jag gjort en mangopaj med italienskmaräng, den var tyvärr bara sådär :/ Stackars Emil fick åka runt hela Kalix för att leta tändargas till brännaren som jag behövde till marängen och så blev den inte ens bra :p

Pratade med Lotta på kvällen och hon hade inte hunnit laga någon middag så jag sa till hon att komma över å äta :)

På söndagen så gjorde vi en lite roadtrip till morjärv, jobbigt tyckte Theodore ;)

Efter vi varit i morjärv så åkte vi till Helena å Danne :) där blev det att spela monopol med Nils :) jag har lovat han att spela sedan vi var med husvagnarna i Piteå, är ett bra tag stackarn fått vänta :( men kanske var värt att få vänta genom att han vann över mig :P

Av Ida - 21 oktober 2015 16:55

vi är hemma idag för Theodore var så himla snorig och hostig imorse :( Så här ser man ut när mamma köper fel flingor :p

Vi har haft finbesök av söta Valter idag :) han fick testa bumbo stolen, han satt rätt bra i den :) men som vanligt måste han se lite förskräckt ut på ett kort ;p

Av Ida - 21 oktober 2015 11:18

Idag har jag och Theodore varit tvungen att fara å handla, Theodore fick mysa i sin åkpåse :) han tyckte det var riktigt mysigt, och sa tom : -mamma jag myser i vagnen :)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards