mammatilltheodore

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Ida - 25 oktober 2015 19:22

i torsdags så åkte jag och Theodore till Kalix maskiner för att lämna Emils skoternyckel :) Danne var snäll på onsdagen och körde dit skotern så jag slapp köra med släp :p men jag glömde bort att skicka med skoternyckeln ;) Theodore hittade en skoter åt mig och en åt sig själv :p

På fredag så åkte jag och Theodore på halloween party på silverskattens förskola :) Theodore var så glad när vi åkte dit, men när vi väl kom fram så blev han lite blyg :p men det var fort borta så fort han såg leksakerna :p när vi skulle åka hem så testade vi leksakerna som fanns ute :)

På lördag var vi en snabbsväng till min morfar som fyllt 90 år :) vi var inte så länge där för vi ville inte smitta ner han, vi hade så bra tajming så vi kom mitt i lunchen :p

Emil gjorde en jätte god middag :)

Sen på kvällen så blev det hockey, film å mys :)

Genom att vi steg upp så tidigt idag så har vi hunnit med jätte mkt :p jag och Theodore har gjort havrebollar :) morbror Rikard var förbi så efter lunch blev kaffe och havrebollar :) Rikard var så snäll å sa att Theodore fick ta 2st å han blev så glad att han fick ta många :p

Emil å Theodore har bytt gardiner i köket :) givetvis var Theodore tvungen att känna på strykjärnet :( tur som var så kände att bara lite på den och innan den blivit så varm ;)

Kors i taket Emil lagade middag även idag :p vi fick två middagsgäster, morbror Rikard å Ior ;) Till efterrätt blev det en banankaka med kokos som jag bakat idag :)

Efter maten så blev det givetvis hockey :p

Av Ida - 25 oktober 2015 07:20

imorse så vaknade Theodore 5.05 :( inte roligt att ställa bak klockan :/ nu sitter alla 3 snorisar å dricker thé :p

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards