mammatilltheodore

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Ida - 8 november 2013 20:55

YEEEEESSS!!! Ibland så är tekniken på min sida...har fått datorn att fungera   

våran dag började med att jag, Theodore och Theodores mormor gick ner på stan och handlade lite mat   och mycket snö hade det kommit under morgonen, var lite svårt att skjuta barnvagnen i den oplogade snön...men ack den som ger sig   himlen var väldigt mörk och såg nästan ut som att det skulle komma ett åskoväder men det gjorde inte det   


 


när vi kom hem från stan så satt jag och Theodore i köket och kollade när hans mormor lagade mat   Theodores kusiner med familj kom på middag


 


efter middagen så fick jag en Hello Kitty glas av söta Knut   det var någon som var trött efter maten...   


 






 

Av Ida - 8 november 2013 20:31

Emil är överlycklig, pappa min ringde och frågade om han ville följa med han och snöröja med hjullastaren :) givetvis så ville han de :D

Av Ida - 8 november 2013 17:44

nu har även pappa kommit till kalix :D

Av Ida - 8 november 2013 12:00

Tekniken är verkligen inte på min sida...nu har min dator gått sönder :( sitter just nu å bloggar från min mammas mobil...

Här kommer ett kort på en glad Theodore från imorse...han hade ett glatt samtal med sin mormor :)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards