mammatilltheodore

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Ida - 21 november 2013 21:20

efter Emil åkt på jobbet så fortsatte jag och Theodore att sova   till lunch så fick Theodore lite gröt han tyckte det var jätte gott men han tyckte även om att smeta ut det i hela ansiktet   


 


på eftermiddagen så åkte vi till busstationen för att hämta min mamma som ska vara med oss här i helgen Sen Emil kommit hem från jobbet så har han inte kunnat slita sig från sin present   


 


jag har varit på vattengympa ikväll och det var en ny instruktör idag....idag har jag verkligen fått jobba i vattnet kommer att somna gött i sängen ikväll   




 

Av Ida - 21 november 2013 05:56

För idag fyller pappa Emil år  

igår kväll så beslöt Emil att lägga sig att sova på  nedervåningen för att han skulle få sova hela natten genom att Theodore är snorig och vaknar lite mera då, det passade mig och Theodore mycket bra så vi kunde överraska han nu på morgonen   det var en trött ida och Theodore som gick ner med   och en muffins för att väcka och gratta pappa Emil 


 


det var en trött Emil som blev glad och pigg när han öppnat paketet sitt


 

(muffinsen var tydligen super god)





 



Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards