mammatilltheodore

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Ida - 10 november 2013 20:13

Idag så är det farsdag och vi har luffat runt lite här och var och där å fikat på varje ställe   vi började med att åka till Lantjärv där min mormor och morfar bor  


 

och i Lantjärv så hängde det en bjärv på väggen   när vi körde därifrån så träffade vi på lite renar....


 


efter det så åkte vi till min pappa Emil han åkte däremot hem till övik   hos min pappa så fick Theodore leka lite granna med Knut och traktorer...Theodore tyckte det varsådär   efter lek så blev det fika igen


 

 

efter det så gick jag, pappa å inger till min farfar där blev det fika oxå


 


Idag så firade sin Emils första farsdag   genom att vi är Kalix så fick han inte sin present av Theodore för den var ju kvar i Övik   men när vi kommer hem så ska han få den

 

 

VÄRLDENS BÄSTA PAPPA






 

 

 


Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards