mammatilltheodore

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Ida - 20 november 2013 22:06

idag har Theodore fått smaka på gröt för första gången  han tyckte inte riktigt om att jag satte något i hans mun först men efter en stund när han fått känna smaken så tyckte han nog inte att det var så dumt har köpt skedar åt Theodore idag..för vanliga skedar duger inte åt han    genom att direktiven om mat säger att man ska börja att ge från 1kryddmått till små smakisar så kommer det ännu att ta ett tag innan han äter mat...jag ger han gröt för att introducera gluten under amning...tänkte det är bäst att tillägga de så det inte blir några missförstånd


 


Som dom flesta vet så har är vårt köksbord av glas och alla har sagt till oss vänta tills ni får barn så kommer ni att ångra er   idag när jag och Emil åt middag så fick vi veta en av orsakerna Theodore satt och slog en av sina leksaker på bordet å det lät ju fint mot glasskivan   är Emil sa åt han   så kollade Theodore på mig så oskylidgt...jag? nä jag har inte gjort något mamma   


 



 


Av Ida - 20 november 2013 16:54

idag har vi inte gjort så mycket...Theodore fortsätter att snora men har varit lite piggar idag än igår   han har legat på förmiddagen på soffan bakom min rygg å tagit en pn, det var väll det ansträngande vi gjort idag nä vi har faktiskt packat in oss i bilen för att gå på stan för att köpa Sophie the Giraffe, men jag glömde bort det för jag pratade med en försäkringskille   men det finns fler dagar på denna vecka men vi kom ihåg att på in på kappahl för att köpa lite newbie kläder till söta kusien William


 




 

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards